Primăria Municipiului Bucureşti, prin Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor, coordonează serviciile locale de evidenţă a persoanelor din sectoarele 1-6 și facilitează eliberarea actelor de identitate necesare votului în caz de expirare, pierdere, furt sau deteriorare, conform următorului program de lucru cu publicul:
Primăria Municipiului Bucureşti, prin Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor, coordonează serviciile locale de evidenţă a persoanelor din sectoarele 1-6 și facilitează eliberarea actelor de identitate necesare votului în caz de expirare, pierdere, furt sau deteriorare, conform următorului program de lucru cu publicul:
„Vrei să îţi exprimi votul la alegerile pentru Preşedintele României, respectiv pentru Senat şi Camera Deputaţilor? Verifică dacă actul tău de identitate este în termenul de valabilitate, iar dacă a expirat solicită un nou act de identitate la serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor în a cărui rază teritorială domiciliezi”, transmite Primăria Capitalei.
Taxa pentru eliberarea cărții de identitate, în valoare de 7 lei, poate fi achitată:
Foto: Inquam Photos / Octav Ganea